اجاره پنکه آبی، اولویت برنامه‌ریزی برای برپایی جشن‌ها و مراسم‌هایی است که صاحب مجلس می‌خواهد علاوه‌بر تامین خنکای محیط، فضا را با جذابیت پاشش آب و ایجاد حالتی از مه، آذین ببندد. برخی افراد چنین دستگاه‌هایی را با نام دودساز می‌شناسند. درحالی‌که این کاملا اشتباه است!

آیا با اجاره پنکه آبی، می‌توان از آن در صنعت هم استفاده کرد؟

بشر امروز در گرم‌ترین روزهای سال، در خانه یا محل کار به‌راحتی به امور روزمره خود پرداخته و با وجود خنک‌کننده‌های آبی، هوای مطبوع بهاری را در اوج تابستان حس خواهد کرد. حتی جالب اینجاست که انجام برخی فعالیت‌های صنعتی در کارگاه‌ها یا کشت مواد و میوه‌هایی خاص در گلخانه و در روزهای سوزناک تابستان، با وجود این تکنولوژی امکان‌پذیر است‌.

به همین دلیل اجاره پنکه صنعتی آبی، برای سالن‌های پرورش قارچ، کارخانه‌های چای‌سازی، نساجی و مرغداری برای بازه زمانی مشخص، به‌طور گسترده‌ای صورت می‌گیرد. در واقع آب‌هایی که به‌شکل یکنواخت از این دستگاه پراکنده می شود، قادر به جذب گرمای هوا هستند و از این طریق، جو محیط را از گرمای آزاردهنده و حالت خشکی نجات دهد.

در اجاره پنکه آبی، به قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن توجه کنید

اساس کار پنکه‌های آبی، تامین خنکای محیط و ایجاد ذرات ریز آب در هواست. این ذرات که اندازه‌ای بین 3 تا 20 میکرون دارند، برای لحظاتی چند در هوا معلق بوده و گرما را به خود جذب می‌کنند. این، کارایی اصلی چنین دستگاه‌هایی است. اما تنوع این تکنولوژی‌ها بالاست و قابلیت‌ها و مشخصاتی وجود دارد که شما بسته به نوع نیاز خود هنگام اجاره پنکه آبی، باید آن‌ها را در نظر بگیرید.

  • قابلیت کنترل رطوبت ایجادشده در محیط
  • قابلیت خنک‌سازی محیط
  • پوشش محیط با متراژهای مختلف
  • نگهداری و سرویس‌دهی آسان
  • فاقد لرزش‌های مکانیکی
  • قابلیت کنترل از راه دور و زمان‌سنج قطع و وصل
  • قابلیت تنظیم تایمر
  • مصرف برق بهینه

هنگام اجاره پنکه آبی، چه مدل‌هایی برای انتخاب پیش رو دارید؟

زمانی که هوا به‌شدت گرم می‌شود، تهویه مطبوع برای خنک‌سازی محیط، توان کافی ندارد. در چنین مواقعی وجود یک پنکه مه‌پاش را می‌توان عاملی نجات‌بخش در نظر گرفت که می‌تواند احساسی خوب و رایحه خنکی را در هوا پراکنده کند. بهتر است بدانید که پنکه‌های آبی در مدل‌های متنوعی وجود دارند تا بسته به نیاز محیط، مورد استفاده واقع شوند. این مدل‌ها عبارت‌اند از:

  • پنکه آبی دیواری
  • پنکه آبی ایستاده
  • پنکه آبی مخزن‌دار
  • پنکه‌ ‌آبی خانگی
  • پنکه آبی صنعتی

چرا اجاره پنکه آبی در بین متقاضیان این وسیله محبوب شد؟

با پنکه‌های آبی، افراد همان احساسی را تجربه می‌کنند که هنگام بیرون‌آمدن از استخر در یک روز گرم و کلافه‌کننده تابستان دارند. این پنکه‌ها ازبین‌برنده گردوخاک هستند و بوی نامطبوع محیط را کاهش می‌دهند. همچنین نسبت به اجاره کولر گازی و استفاده از آن، شما مبلغ اندکی را بابت صرف انرژی بهینه این دستگاه پرداخت می‌کنید.

به همین دلیل، اجاره آن در سالن‌های اجتماع، مهمانی‌های شلوغ، نمازخانه‌ها و سالن‌هایی که جمعیت متراکمی در آنجا حضور دارند، اجاره این پنکه‌ها می‌تواند، کیفیت مجلس را افزایش داده و راحتی و آرامش حضار را با کاهش دمای 10 الی 15درجه، فراهم کند.

مزیت اقتصادی اجاره پنکه آبی نسبت به خرید آن

یک گزینه اقتصادی و پایدار را برای خنک‌کردن محل سکونت‌تان، مجلسی که قصد برگزاری آن را دارید یا فعالیتی که می‌خواهید در اوج گرمای تابستان آغاز کنید، در نظر بگیرید. هیچ روشی هوشمندانه‌تر از اجاره پنکه‌های آبی و مه‌ساز نیست. شما با این رویکرد، نیاز به صرف هزینه‌های هنگفت برای خرید چنین دستگاهی ندارید و می‌توانید با کاهش‌دادن هزینه‌های بی‌مورد، فقط برای مدتی که به این تکنولوژی‌ها نیاز دارید، آن را در اختیار داشته باشید.

جمع‌بندی

با اجاره پنکه آبی در زمان‌هایی که به آن نیاز دارید، می‌توانید در کاهش هزینه‌های خود موثر عمل کنید چراکه این دستگاه‌ها با استفاده از مکانیزم خاص خود، مقدار زیادی مه را به فضای مورد نظر پخش کرده و هزینه‌های تهویه مطبوع را کاهش می‌دهند. در واقع، در جوامع امروزی برای مقابله با تغییرات آب‌وهوایی و کاهش آلودگی‌ها، راه‌های مختلفی پیشنهاد شده که یکی از به‌صرفه‌ترین آن‌ها استفاده از تجهیزات مه‌ساز است.

جهت اجاره پنکه در مدل های دیگر می توانید از اجاره پنکه صنعتی بازدید نمایید.

اجاره پنکه آبی

پنکه آبی (پنکه مه ساز) زمینی ساده با قطر پروانه: 26 اینچ (65 سانتی متر) توان مصرفی: 165-230 وات و گنجایش مخزن آب: 40 لیتر دارای کنترل از راه دور پنکه ای قوی برای استفاده در فضاهای بزرگ تا 200 مترمربع می باشد.

  1. جنس مخزن: از پلاستیک نشکن

  2. میزان کاهش دما: 4-8 درجه سانتی گراد

  3. اندازه قطرات آب: کمتر از µm20

  4. ارتفاع پنکه: 1.7-2 متر قابل تنظیم

  5. فضای قابل پوشش: 200 متر مربع

  6. قدرت پرتاب : 8.5 متر

  7. سرعت: 3 سرعت قابل تنظیم

  8. تغییر زاویه عمودی: 30 درجه بالا و پایین (به صورت مکانیکی باید تنظیم شود و در حالت خاموش بودن مه ساز مورد استفاده قرار گیرد چون با تغییر زاویه عمودی در عملکرد مه پاش اختلال ایجاد می شود)

  9. چرخش: چرخش 90 درجه به طرفین

  10. ولتاژ: 220 ولت

  11. توان مصرفی:260 وات

  12. میزان جریان هوا 5000-8000 متر مکعب در ساعت (CBM/H)

  13. مناسب استفاده در فضاهای مختلف، سالن اجتماعات، نمازخانه، باشگاههای ورزشی، ادارات، تالارهای پذیرایی، گلخانه ها، زمین های کشاورزی، انبارها، کارخانجات، کارگاه های با فضای باز، باغ ها، ویلاها و …

برنده ی جایزه

ما این سرویس را پیشنهاد می کنیم!

فهرست
0912-233-0130